Pokefo-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gotan vertrekt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
gotan51
Wi-Fi Moderator
Wi-Fi Moderator
gotan51


Aantal berichten : 127
Woonplaats : belgié
Registration date : 16-12-07

Gotan vertrekt Empty
BerichtOnderwerp: Gotan vertrekt   Gotan vertrekt Icon_minitimeza maa 05, 2011 1:57 am

Na een hele nacht te zitten slapen in het bos werd ik wakker... Ik herrinderde me weer die stemmen... Het was niet zomaar een illusie.. Het was iets.. Een visioen. Ik pakte men rugzak, en chimchar op mijn rug en ging weer verder. OEF! Daar zag ik Twinleaftown. Ik liep snel naar men huis. Mam zal wel ongerust zijn zeker. Ik kwam binnen en... 'GOTAN WAAR ZAT JIJ IK WAS DOOD ONGERUST!!' Zei mam. 'Maar mam! Ik en chimchar waren verloren, het was middernacht.' 'LAAT ME DAN TOCH IETS WETE VIA JE POKEWATCH' Wacht eens even. Ik ben men pokewatch kwijt. Zonder dat kan ik niet vertrekken. Mam was al wat kalmer en ik vroeger of ik het mocht gaan zoeken. Met een vuil gezicht zei ze dan mar ja. Ik me wat eten pakken en één van die oude gsm's van de jaren 2011, ook healde moeder men chimchar. Toen ik vertrok voelde ik wat een reis was. Ontdekken! Maar alvlug kwam daar een pokemon uit het gras, een treecko. Grass is niet mn type dus wou ik hem maar doden.

Treecko (lvl 5) VS Chimchar (lvl 7)
Chimchar: Ember - Super effective
Treecko: Pound
Chimchar Ember - Super effective
Treecko fainted, Chimchar WON

Liep ik wat verder en zag ik die pikachu van gistere. Ik probeer het te bevechen maar helaas, het loopt zoals de bliksem weg. Ik maar sip kijken. Na een uurtje zoeken vond ik niks en was het tijd om terug te kere. Opeens kwam ik Farmer Jalon tegen, die graag eens zou willen vechten tegen me. 3 VS 1

Catterpie (lvl 2) VS Chimchar (lvl 7)
Chimchar: Ember - Super effective
Catterpie fainted, Chimchar WON

Catterpie (lvl 3) VS Chimchar (lvl 7)
Chimchar: Ember - Super Effective
Catterpie: Tackle
Chimchar: Tackle
Catterpie fainted, Chimchar WON

Metapod (lvl 4) VS Chimchar (lvl 7)
Chimchar: Ember - Super Effective
Metapod: Steel
Chimchar: Ember - Super Effective
Metapod fainted, Chimchar WON

------
Chimchar leveled up from lvl. 7 to lvl. 8!
I recvieved 550 poké
------

Dat was me nog al wat zeg! Dus ik ging terug naar men moeder, ze was niet echt blij om men pokéwatch die ik verloren was. Maar ze vertrouwde me. In de middag ging ik afscheid nemen van al mijn vrienden en familie in Twinleaf town. Ik kan ng altijd via Facetime maar het is al moeilijk genoeg om ze niet meer in het echt te kunnen zien. Ik had van iedereen al afscheid genomen toen ik ng eens gedag ging zeggen tegen professor Rowan 'Aah gotan! Goeie reis he!' Zei hij 'Danku rowan... Ik heb eigenlijk ng een vraag' - Ja? 'Wel em.. Weet u meer over de nacht van men vaders verdwijning. Rowan was even stil. 'Kijk Gotan die nacht, weet niemand. Die vulkaan is zoveel keer onderzocht maar niks, het spijt me echt. Concentreer je nu meer om een pokémon meester te worden en minder op je vader' Ik antwoorde wat sip. Maar zei toch totziens. 'Totziens iedereen! Totzien twinleaf town!' Ooit word ik een pokémon meester! YEAH!!!

Samenvatting:
Chimchar leveled up from lvl. 7 to lvl. 8!
I recvieved 550 poké
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gotan vertrekt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gotan's Vader...
» gotan en andere zijn fake's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefo-Forum :: Pokémon RPG Forum :: Pokemon RPG: Trainerverhalen.-
Ga naar: