Pokefo-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Release van Heart Gold En Soul Silver bekend gemaakt.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
gotan51
Wi-Fi Moderator
Wi-Fi Moderator
gotan51


Aantal berichten : 127
Woonplaats : belgié
Registration date : 16-12-07

Release van Heart Gold En Soul Silver bekend gemaakt. Empty
BerichtOnderwerp: Release van Heart Gold En Soul Silver bekend gemaakt.   Release van Heart Gold En Soul Silver bekend gemaakt. Icon_minitimedi maa 30, 2010 10:44 pm

De nieuwe release zal op 2 april zijn van de nieuwe pokemon games: Heart Gold en Soul silver.
Normaal was er alleen maar een save bug in Heart Gold, maar toch moest Soul Silver er worden uitgehaald.
Na een tijdje wachten is het eindelijk bekend gemaakt, zelf stuurd ik nog een emai 2 dagen geledenl die vanmiddag beantwoord werd:
---------------------------------------------------------------------------------
Beste Nintendo-fan,

De nieuwe release datum is inmiddels bekend:
Pokémon HeartGold Version en Pokémon SoulSilver Version worden in Nederland en het Nederlandstalige deel van België gelanceerd op 2 april 2010.
We betreuren eventueel ongemak dat is ontstaan door de uitgestelde lancering en danken je voor je begrip en geduld.




Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
-----------------------------------------------------------------------------------

Ikzelf ga morgen naar gent naar intertoys. *naarschijnt (* er word gezegt) word deze eerder in de intertoys verkocht om dat ze hun er niks van aantrekken.
Naja dan bedoel ik dat ze nog spellen hebben liggen van de normale release (26 maart), maar die zouden wel 100% werken zei nintendo.
Voor de mensen, grijp jullie kans op 2 april voor een 100% versie.
Ga desnoods naar intertoys zodat je hem eerder hebt, ik verzeker je niet dat hij er nog zal liggen.
Alsnog, ben ik zelf blij dat de release date niet op het einde van de paasvakantie/maand-april is gevallen.

Grz, Gotan51
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Release van Heart Gold En Soul Silver bekend gemaakt.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Release van Heart Gold En Soul Silver uitgesteld.
» Zal jij Heart Gold of Soul Silver kopen... Of allebei ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefo-Forum :: Pokefo Forum :: Pokemon Diamond/Pearl/Platinum Forum-
Ga naar: