Pokefo-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Remake van de beste Pokémon Games

Ga naar beneden 
AuteurBericht
gotan51
Wi-Fi Moderator
Wi-Fi Moderator
gotan51


Aantal berichten : 127
Woonplaats : belgié
Registration date : 16-12-07

Remake van de beste Pokémon Games Empty
BerichtOnderwerp: Remake van de beste Pokémon Games   Remake van de beste Pokémon Games Icon_minitimevr maa 26, 2010 6:03 pm

Vandaag is in europa de remake van Silver en Gold verschenen.
Zoals bij fire red en leaf green, zijn het oude games maar dan hermaakt voor de nieuwe spelconsoles.
Ook is zoals bij FIRE red en LEAF green de naam verandert, daarbij was de FIRE en LEAF toegevoegd.
Nu word er SOUL en HEART toegevoegd wat uiteindelijk tot deze naam komt: Pokémon Heart Gold en Soul silver.
In deze serie spelen Lugia en Ho-oh de rol, dit waren de enigste spellen waar je ze kon vangen zonder cheats/mystery gift.
Vanaf nu kun je deze dus vangen, je kunt deze pokémons ook overzetten naar Platinium, pearl of diamant.

In Pokémon Heart Gold & Soul Silver zitten een aantal nieuwe functies.
- De eerste Pokémon die in je party zit, zal achter je aan lopen tijdens het wandelen door de wereld. In Pokémon Yellow liep Pikachu ook al achter je aan, maar hier kan het met alle Pokémon. Deze Pokémon kun je ook aanspreken om te kijken naar zijn emoties, en om items die de Pokémon gevonden heeft onderweg te verzamelen. Alleen zullen grote Pokémon zoals Wailord, Groudon en Dialga niet meelopen in gebouwen.
- Er zal een event zijn waarbij je met je Pikachu-Colored Pichu (een Pichu gekleurd als Pikachu, uit de (12e Pokémon-film) the Spiky Ear Pichu (een Pichu met een puntig oor) tegen kunt komen, en kunt vangen.
- Als je een event-Arceus (ook uit de 12e Pokémon-film) naar de Ruins of Alph brengt, kun je een ei krijgen met daarin Dialga, Palkia of Giratina (naar keuze) uit Pokemon Diamond, Pokemon Pearl en Pokemon Platinum krijgen. Deze Pokémon is dan op level 1. Ze krijgen dan ook een nieuwe aanval. Dialga leert Metal Burst, Palkia leert Hydro Pump en Giratina leert Shadow Sneak. Ook zullen deze drie legendes een item krijgen. Dialga de Amadant Orb, Palkia de Lustrous Orb en Giratina de Griseous Orb. (Het is dus mogelijk in dit spel Origin Forme Giratina te krijgen)
-Net als in de oorspronkelijke Pokémon Gold en Pokémon Silver zal het mogelijk zijn om, nadat je de Elite Four hebt verslagen, door Kanto te reizen. Daar kun je dan ook nog eens acht Gymleaders verslaan.
- Het menu zal toegankelijk zijn op het Touch-Screen van de Nintendo DS. Ook zal het nu mogelijk zijn om de Pokémon in de PC via Touch-Screen te verplaatsen.
- Je kunt nu zien hoe een Pokémon een HM uitvoert.
- Je kunt nu ook , Groudon(SS) en Kyogre(HG) vangen. Als je ze beiden op een spel hebt(door te ruilen) krijg je een item waarmee je daarna Rayquaza kunt vangen. Alle drie zijn ze te vinden in de Hidden Tower op level 50.
- De Hidden Tower ligt in route 47, een van de nieuwe plekken in Johto.
Er zullen nieuwe mini-games in het spel voorkomen genaamd Pokéthlon.
- De Apricorns zullen in dit spel groeien terwijl je rondloopt, in een item genaamd Apricorn Case. Dit wil ook zeggen dat de speciale Pokéballs die gemaakt worden van Apricorns in het spel zullen voorkomen. Je zal de Apricorns ook kunnen gebruiken om sappen te maken zodat je Pokémon beter presteert in de Pokéthlon spelletjes. Deze drankjes heten Aprishakes.
- Op de art van de World Map is een nieuw gebied te zien, ten westen van Cianwood Town. Dit is een nieuwe Safari Zone waarvan je de zones zelf kan bewerken zodat de zone met de Pokémon die je wilt dichter bij de ingang ligt.
- Er is een nieuwe Battle Frontier ten westen van Olivine City. Deze is hetzelfde als in Pokémon Platinum. De Frontier Brains zijn het zelfde.
- Er is een Global Trade Station. Het GTS gebouw staat naast Goldenrod City.
- De HMs zijn ook veranderd. HM 5 Defog is nu Whirlpool. Rock Smash en Rock Climb doen ook weer mee.
- Je kunt ook Latios en Latias vangen.

Opmerking: Latios en Latias kan je alleen vangen met een Wi-Fi event.
Wat ik het mooie eraan vind dat je een pokémon achter je kunt laten lopen, maakt niet uit welke.
Het kan chikorita tot lugia zijn, ook kun je ermee babbelen, dan bedoel ik comunnicatie :O
In Pokémon yellow (een samenstelling van red en blue, zoals platinium/emerald) kon je pickachu achter je hebben.
De graphics zijn nog altijd zoals platinium, maar er zijn natuurlijk meer verbeteringen.

Wat geshiedenis en babbel van mij:
Voor vele pokémon fans was dit het beste pokémon spel, ookal ben ik te oud voor pokémon, ik ga het zeker kopen.
Mijn reden is omdat ik begonnen was met pokémon spellen in 2003 toen sapphire dus uit was, want die had ik gekocht.
Het eerste spel was er in 1999, Red en blue waar later een samenstelling van kwam die Yellow noemde, met pickachu als hoofd personage.
Rond 2001 was er silver en gold. Ik was dus net niet in die pokémon golf, maar ik had geen gameboy colour, dus ik was er niet vet mee.
Op emerald (die 2005 verkrijgbaar was) heb ik erg lang aan gespeelt, ik heb er veel mooie en goede pokémons.
Maar toen duurde het 2 jaar voordat er een nieuwe was, in vergelijking met silver tussen ruby/sapphire, toch wel evenlang.
Uiteindelijk heb ik mijn diamond verpest door cheats te gebruiken omdat men vriend een AR had gekocht.
Maar omdat ik er geen plezier had aan diamond, ben ik nu bezig aan platinium, die ik wel wijs vind.
Alsvolgt is op 26 maart 2010 pokémon Heart Gold en Soul silver bestaan, waar ik op 1 april mijn avontuur zal beginnen.

*Weirdo dingetjes (*rare):
- Inplaats van bevoorbeeld blast blue ofzo, kwam er Leaf Green uit, wat raar is :s
- Er werd nooit een remake van yellow gemaakt... (mss komt het nog?)
- Ruby, emarald en sapphire zijn diemanten. Maar in het spel zie je niks over diamanten.
- Pearl en diamond beteken zoals je ziet: Parel en diamant. Maar platinium dan ?
- Het vertalen van het spel eigenlijk veel telang duurt, het duurde ong. 7 maanden om pearl te vertalen naar amerikaans. En 3 maanden naar gewoon engels!
- In de tekenfilms hebben ze 7 pokémons, in de spellen 6? How the?
- In samengestelde games kun je alle pokémons krijgen, dus het is eigenlijk onozel om bv silver te kopen en niet te wachten to crystal.

Nou ik heb nu al wat heleboel historie vertelt, nu als je het koopt krijgt je er nog iets bij.
Namelijk een pokéwalker! Nou ik weet erzelf niet zoveel over dus krijg je een videotje voor je geschoven:


Nou dat was me wat zo iets schrijven na al die maanden, als aflsuitertje heb ik nog wat foto's en iets belangrijkst te zeggen.
DIT IS SPEELBAAR OP ALLE DS-consoles HET MAG VAN DE 1ste DS TOT DE DSi ZIJN, HET SPEL WERKT OP ALLE DS SYSTEMEN.
DE GRAPHICS VERSCHILLEN NIET, OOKAL HEB JE EEN DSi DE GRAPHICS BLIJVEN HETZELFDE

Ohja en je zult Team Rocket weer zien Very Happy (die goeie ouwe sukkeltjes)

Picz (Deze afbeeldingen kunnen in andere talen staan, ook is het een warboel :p):

De case:
Remake van de beste Pokémon Games Heartgoldsoulsilverdated
Ingame, je ziet totodille naast de speler staan.
Remake van de beste Pokémon Games 3625190886_c96d51998e_o
Reclame en instructies voor de pokewalker in het Japanees Very Happy
Remake van de beste Pokémon Games Qoaesn
Alweer ingame met wat meer zicht op de graphiqs (ik zie een lichte verandering)
Remake van de beste Pokémon Games Pokemon-heart-gold-and-soul-silver-screenshot
Hier zie je hoe de pokéwalker in verbinding gaat met de DSi
Remake van de beste Pokémon Games 1058_1254598070
En hier zie je de pokéwalker nog is apart.
Remake van de beste Pokémon Games Pokewalker

Hier nog is de orginele silver en gold versie Very Happy:

Silver:
Remake van de beste Pokémon Games Pokemon%20Silver
Gold:
Remake van de beste Pokémon Games Gold%20Box

Ik zal op mijn youtube channel ook verschillende videos uploade, zelfs de *unboxing! (*Het uitpakken van de doos waar het spel inzit)
Let dus goed op mijn channel, of subscribe me gewoon, https://www.youtube.com/user/C0reInside?feature=mhw4
Mijn naam is c0reinside en dus niet Gotan51

Nou, dat was me wat.
Ik denk dat jij ook bent uitgelezen.
Hopelijk koop jij het spel en kunnen we samen nog eens een gevechtje houden ? (haha)

Grz, jullie Wi-Fi Mod Gotan51


GELIEVE OM FOUTJES TE MELDEN
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Remake van de beste Pokémon Games
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokemon opel, nee ! Pokemon Platinum
» Pokemon Namenspel !
» Pokemon Diamond/Pearl Forumregels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefo-Forum :: Pokefo Forum :: Pokemon Diamond/Pearl/Platinum Forum-
Ga naar: