Pokefo-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Woco's Trainersverhalen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Woco13
Beheerder
Beheerder
Woco13


Aantal berichten : 118
Woonplaats : Belgie, Antwerpen
Registration date : 15-12-07

Woco's Trainersverhalen Empty
BerichtOnderwerp: Woco's Trainersverhalen   Woco's Trainersverhalen Icon_minitimedi apr 07, 2009 10:32 pm

Hallo, Ik wil graag medoen aan de RPG :

Startpokemon Chimchar manelijk
Woonplaats: SunyShore City
Naam: Woco

Dinsdag 7 April,
Ik wordt wakker en ik kijk op mijn wekker. Whaaaa! Half 11 al! Ik trok snel mijn kleren aan en liep naar de prof die het pokemoncenter zou bezoeken. Ik liep er supersnel naartoe. De prof wou net vertrekken maar ik sloeg er in om hem nog net op tijd de bereiken.
Ik vroeg een chimchar ( manelijk) als beginpokemon. hij zij van, jij hebt geluk kereltje, het is mijn laaste Chimchar.
Hij gaf me er ook een starterskit bij. Ik deed hem open en ontdekte dat er 3 potions en 5 pokeballs inzaten.
Ik liep naar de bosjes en ik kwam al snel een Chatot tegen. Chimchar ik kies jouw!
Chimchar: Leer
Chatot:
Chimchar: Scratch
Chatot: Fainted.
Chimchar: Lvl Up
Ik juichde en riep yes, mijn Chimchar is een lvl up. IK liep wat verder en zag iets in het gras. IK liep ernaartoe en ik zag dat het een Oran Berry was. Het werd al donker du sik besloot naar huis terug te keren. Mijn moeder feliciteerde mij met mijn nieuwe pokemon. Ik at mijn eten op en ik ging slapen. Morgen wordt een groote dag.
----------
Samenvatting:

Startpokemon Chimchar manelijk
Woonplaats: SunyShore City
Naam: Woco
Chimchar lvl up naar 6
Oran Berry gevonden.
Starterskit gekrgen ( 3 Potions & 5 Pokeballs)
Terug naar boven Ga naar beneden
gotan51
Wi-Fi Moderator
Wi-Fi Moderator
gotan51


Aantal berichten : 127
Woonplaats : belgié
Registration date : 16-12-07

Woco's Trainersverhalen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Woco's Trainersverhalen   Woco's Trainersverhalen Icon_minitimewo apr 08, 2009 12:22 pm

Geupdate, xD
Sorry dak het zeg hoor maar ik wist niet dat jouw verhaal zoveel op de mijne lijkt.
Ik had het jouwe nog niet eens gelezen toen ik aan de mijne begon Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Woco's Trainersverhalen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefo-Forum :: Pokémon RPG Forum :: Pokemon RPG: Trainerverhalen.-
Ga naar: