Pokefo-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Regels van het Trainerverhalenforum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Woco13
Beheerder
Beheerder
Woco13


Aantal berichten : 118
Woonplaats : Belgie, Antwerpen
Registration date : 15-12-07

Regels van het Trainerverhalenforum Empty
BerichtOnderwerp: Regels van het Trainerverhalenforum   Regels van het Trainerverhalenforum Icon_minitimedi apr 07, 2009 10:31 pm

Voor de beginners, Poké is het geld van Pokéfo


Je moet een verhaal maken met je eigen prestaties.
Daarmee bedoelen we dat je een verhaaal moet maken op basis van de pokemons en items die je hebt.

Die kan je zien op je eigen trainerspagina.
Als je een verhaal maakt waarin dingen staan die niet kloppen (Bv. je zegt dat je een ratata gebruikt terwijl je er geen hebt wordt je verhaal verwijderd en wordt er geen update aan je trainerspagina gedaan.

Op het einde van een verhaal moet ook een samenvatting komen van alles wat er in je verhaal gebeurt.

Soms zijn er ook events : Bv het event zegt dat als je nu naar Sunyshore gaat, en daar naar het pokemoncenter in de bovenverdieping tegen een man praat, je bevoorbeeld een ratata krijgt. Dus dan kan jij in je verhaal daar naartoe gaan ( met boot ofzow) en een ratata ontvangen. Natuurlijk kan je in je verhalen pokemons vangen, items vinden, kopen en trainers verslaan en poke winnen.
Wat er gebeurd licht aan JOUW!


HOE MOET IK STARTEN MET MIJN RPG?

Maak een topic met als titel ....'s Trainersverhalen.
Dan maak je een verhaal met je beginpokemon ( manelijk of vrouwelijk) en je starterskit krijgt vertel ook waar je woont (Sinnoh regio)
Alle toekomstige verhalen moet je in hetzelfde topic zetten.
Andere mogen NIET ANTWOORDEN in iemand anders zijn topic. Alleen de moderators van dit forum.

DE STARTERSKIT BEVAT 3 POTIONS EN 5 POKEBALLS.


VERHAALREGELS:

- Een pokemon mag maximum 2 levels omhoog gaan in een verhaal.
- Je mag maximum 2500 Poké verdienen per verhaal.
- Je moet een aantal gevechten gedaan hebben voor je pokemon een level omhoog gaat.
- Als je een legendarische pokemon wilt vangen, maak er dan een verhalen pakket van.
Zeg bijvoorbeeld dat je een schim je steeds volgt en na 4 verhalen zie je wie het is en vang je hem ofzo.
- Maximum 1 pokemon vangen per verhaal.
- Geduld hebben totdat wij je trainerspagina geupdate hebben. Totdan mag je geen nieuw verhaal maken. Als een mod post Trainerspagina geupdate mag je weer een verhaal posten.
- Niet meer dan 2 items vinden per verhaal.
- Als je iets koopt uit de markt in een dorp/stad kijk dan eerst in het topic "De Supermakt" voor de prijs voor je iets koopt.
Soms zijn er ook tijdelijke aanbiedingen.

TrainerAdvars:
http://pokemonworldrpg.multiply.com/journal/item/15/15
http://pokemonworldrpg.multiply.com/journal/item/16/16

Om een trainer Advar te posten moet je dit doen:
- Klik op 1 van de 2 links
- Kies een leuk plaatje uit dat bij jou past
- Dan doe je rechtmuisknop op de afbeelding
- Klik op eigenshappen
- Dan zal daar adres (url) staan, kopieer die url
- Ga naar het tools menu (boven je reply)
- En pak afbeelding, plak de url erin
- Wanneer je je antwoord post zul je het plaatje tezien krijgen

Begin Pokémons:

Treecko = Grass
Torchik = Fire
Mudkip = Water
Bulbasaur = Grass
Charmander = Fire
Squirtle = Water
ChimChar = Fire
Turtwig = Grass
Puplip = Water


Voorbeeld van een verhaal:


Hallo, Ik wil graag medoen aan de RPG :

Startpokemon Chimchar manelijk
Woonplaats: SunyShore City
Naam: Woco

Dinsdag 7 April,
Ik wordt wakker en ik kijk op mijn wekker. Whaaaa! Half 11 al! Ik trok snel mijn kleren aan en liep naar de prof die het pokemoncenter zou bezoeken. Ik liep er supersnel naartoe. De prof wou net vertrekken maar ik sloeg er in om hem nog net op tijd de bereiken.
Ik vroeg een chimchar ( manelijk) als beginpokemon. hij zij van, jij hebt geluk kereltje, het is mijn laaste Chimchar.
Hij gaf me er ook een starterskit bij. Ik deed hem open en ontdekte dat er 3 potions en 5 pokeballs inzaten.
Ik liep naar de bosjes en ik kwam al snel een Chatot tegen. Chimchar ik kies jouw!
Chimchar: Leer
Chatot: Peck
Chimchar: Scratch
Chatot: Fainted.
Chimchar: Lvl Up
Ik juichde en riep yes, mijn Chimchar is een lvl up. IK liep wat verder en zag iets in het gras. IK liep ernaartoe en ik zag dat het een Oran Berry was. Het werd al donker du sik besloot naar huis terug te keren. Mijn moeder feliciteerde mij met mijn nieuwe pokemon. Ik at mijn eten op en ik ging slapen. Morgen wordt een groote dag.
----------
Samenvatting:

Startpokemon Chimchar manelijk
Woonplaats: SunyShore City
Naam: Woco
Chimchar lvl up naar 6
Oran Berry gevonden.
Starterskit gekrgen ( 3 Potions & 5 Pokeballs)
--------------------------------------------------------------



Veel succes met je RPG verhaal


Woco13.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels van het Trainerverhalenforum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels ( Wi-Fi Trade)
» Regels >>>LEZEN<<<
» Regels van het FakemonForum
» Pokefo RPG Regels -RPG-
» APR (Algemeene Pokefo Regels)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefo-Forum :: Pokémon RPG Forum :: Pokemon RPG: Trainerverhalen.-
Ga naar: