Pokefo-Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn fake's

Ga naar beneden 

rating
10/10 Perfect !
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
9/10 Zeer goed !
Mijn fake's Vote_lcap50%Mijn fake's Vote_rcap
 50% [ 1 ]
8/10 Goed zo !
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
7/10 Goed
Mijn fake's Vote_lcap50%Mijn fake's Vote_rcap
 50% [ 1 ]
6/10 Sommige dinetjes, maar goed.
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
5/10 Even
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
4/10 slecht
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
3/10 zeer slecht
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
2/10 really bad
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
1/10 echt het slechtste
Mijn fake's Vote_lcap0%Mijn fake's Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2
 

AuteurBericht
gotan51
Wi-Fi Moderator
Wi-Fi Moderator
gotan51


Aantal berichten : 127
Woonplaats : belgié
Registration date : 16-12-07

Mijn fake's Empty
BerichtOnderwerp: Mijn fake's   Mijn fake's Icon_minitimevr jul 11, 2008 6:18 pm

Ik heb men nieuwste fake:

Mijn fake's Bizub10

Ik heb zen pootjes eraf gesneden omdat hij anders maar raar leekte, de linske vleugen aan het onderste klopt wel niet.
Geef je rating, en je mening in je reactie.

meer komt nog...
Terug naar boven Ga naar beneden
gotan51
Wi-Fi Moderator
Wi-Fi Moderator
gotan51


Aantal berichten : 127
Woonplaats : belgié
Registration date : 16-12-07

Mijn fake's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn fake's   Mijn fake's Icon_minitimeza jul 12, 2008 4:19 pm

Laat ik u voorstellen Legend Island, ik heb het van een lege map naar dit gedaan.

Mijn fake's Fake_l10

Er is zelfs en verhaal.

Al die jaren ging team Aqua en Magma opzoek, naar de kracht van de pokémon waarmee ze de wereld konden overneman. Op een dag vluchte de pokémons. Met een singaal... op een steen... Vonden ze waar ze zitten... Dan vond team rocket ook zo'n singaal, op dat eiland gingen altijd oudjes hun zemtochje doen dat groepje noenmde de oude botten, omdat ze cubaine's hadden. Later gingen team Aqua En magma met al hun boten er naar toe onderweg kwamen ze mekaar tegen en vechten met hun pokémons... 1 ship zonk van team aqua en geen van team magma... alleen zijn ze wel... hun orb kwijt maar aqua ook... Op het eiland zal er nog 1 orb liggen omde pokémons wakker te maken.. team aqua ging in een ander baan... en markte dat ze langs het eiland gingen. maar dan was team magma al op het eiland. Ze begonnen te boten ondertussen draaite ze heel ver en dan waren ze gelukkig net niet langs het eiland de reddings boten... waren al goed kapot. Er waren zelfs 2 gezonken daarna moesten de mensen in een andere boot en 1 daarvan zakte in.. daarna konden ze op de boot worden gehaald.... 3 boten kwijt... en 6 bemaningsleden zijn verdronken. toen kwamen ze ook aan. Het gevecht begon. Ze vechten voor die orb team aqua maakt een gat achterin de grot (niet te zien) en loop tdoor de gangen ondertussen kwm team rocket al af. team magma was bijna bij de top. Dan komt bij team aqua t boormachine in de grot vast te zitten (niet te zien). de oudjes keken wat er gebeur en probeerde uit het water te gaan. maar dat lukte niet er was zoveel wind en geluid als ze op gelijk gingen hun oren plets en hun haar eraf gaat. ze probeerden zoveel mogelijk onderwater te bljven.team rocket begon mee te vechten. Ondertussen zat team aqua bezig met hun reserve de normale kon er niet meer uit. Dan eindelij kze zijn er, maar magma staat al vollop te zoeken. dan aqua gaat langs team magma kant en rijdt met de vervoer wagens overal naar heen. de berg is meer dan 5 km hoog. er is veel mist (niet te zien) en beneden is er een mooi zonnetje. Ondertussen komt sh,garry,n professor (naam vergeten 2 series) er ook naar toe. ze vechten en vechten maar door... en zo vind team magma te steen team aqua probeert nog te vermijden maar team magma blijft vechten. De baas van team magma laat te orb glimmen terwijl de baas in de boot van team aqua(niet te zien) met open mond er zit op te kijken maar er word maar 1 iemand wakker, raquaza opeens swheurt hij/zij zo uit (raquaza) dat elke pokémon wakker word... dat verwachte team magma niet... en dan vechten ze voor hun leven - EINDE ---word voverolgt--- echt waar---

zo dat was het verhaal Very Happy lang maar leuk daag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn fake's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokefo-Forum :: Pokefo Forum :: Fakemon-
Ga naar: